dijous, 18 de desembre del 2008

.funcionar.

No tinc ni la més remota idea de per què funciono(tampoc tinc la més remota idea de què vol dir remota). Remota, quina paraula més lletja ara que m'hi fixo, s'assembla a granota, marmota, bruixota,... Però bé, a tothom li és igual si a mi m'agrada o no la paraula remota. El què em passa a mi és que tinc l'organisme funcionant massa de pressa. Pateixo estrès i dic: "No és pas culpa meva patir estrès", seguidament penso: "Que no és culpa meva? Però què dius insensata! No és culpa teva què t'hagis presentat pel consell escolar, que t'hagis presentat per ser delegada, que t'hagis fet campanya, que t'emboliquis en tots els milions d'actes que es fan per nadal i que estiguis en les deu mil associacions?" Després m'adono que m'estic tornant boja perquè em contesto preguntes a mi mateixa, perquè tinc uns somnis realment molt surrealistes, perquè arribo a les vuit del matí a classe i saludo als meus companys un per un, perquè hi ha coses estranyes que m'entusiasmen. Llavors recordo textos i visc dins de capítols o paràgrafs de llibres. Em frustro pensant que sóc diferent de la resta del món. Llavors penso: "Tothom és diferent que la resta del món!", i em tranquil·litzo.
Jo funciono. Bé o malament, això no és important. Jo funciono a través de xiuxiuejos i de ciutats inventades que es volen dir Semicorxènia. Jo funciono com funciono.

4 comentaris:

Menxa ha dit...

El més important no és saber per què funciones sinó per què vols funcionar... o no? :)
Això de viure dins de capítols o paràgrafs de llibres és molt i molt apassionant. (ets diferent a la resta del món, però en això segur que t'assembles a molta gent ;) )

Un petó xiuxiuejat (com es fa això? algun dia ho provem, jajaja!)

Unknown ha dit...

Bones!!!

Què dius? Ai, aquest escrit em sona... com si ja l'hagués llegit tot xafardejant pel teu bloc, ai, en fi, no em facis cas ;P

Fòbia als nassos vermells??? no, dona, no... tan de bo ningú no oblidés mai la criatura que algun dia va ser!!!

Bona entrada al 2009!!!

Menxa ha dit...

Xènia... espero que tornis a funcionar aviat!! trobo a faltar els teus xiuxiuejos!!

Estanislau Fons ha dit...

Que hi ha algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú?... algú? ...