dimecres, 12 de novembre del 2008

.jo a mi personalment.

Mai he sabut el què era ben bé. Que si era nena, que si era noia o potser un descuit. I és que costa viure on vivim. Això de no entendre res per ser massa gran i massa petita alhora. Això d'estranyar-me davant dels grans o de sorprendre'm davant del món. Ho trobo curiós, simplement curiós. Saber que tu ets un jo i un vosaltres, potser un ells. Saber que em costa saber què sóc. Veure la meva impotència i la meva gran capacitat per. Veure que t'agraeixen una ajuda. Mirar al meu voltant i poder dir: "saps, no tinc raons per ser infeliç". Descriure perfecció i trair-me pensant que no la vull aconseguir. Descriure amistat i saber que en formo part. Repetir-me, repetir-me, repetir-me. Crisi, crisi, crisi. Desordre, desordre, desordre. Tan curiós veure curiosos. Tan curiós veure incultura. Lluny que em queden les coses. Car llegí el Mecanoscrit. Més no puc escriure'n res. Que no ho veus que em recargolo? Que no ho veus que jo em complico? Gràcies per la gran paciència. Gràcies per poder veure un futur en tu. Que si furgues el cervell veus somni, innocència i somriure. Que se m'escapa la musa. Que tot el que ara llegiu es resumeix formulant frases que diuen "jo a mi personalment...".

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Saps que no tenim raons per ser infeliços...
especial, com sempre!

Menxa ha dit...

Hola Xènia!!!
Acosta't més a la barana, que si tu vols parlar fluixet jo també ho faré, perquè tu també comparteixes secrets amb mi, no?? :) I molt dolços, també!!!

No deixis de parlar-te personalment. I de tant en tant fes-ho en veu alta i així veurem què et dius i tot el què et sorprèn!! I sí se t'escapa la musa persegueix-la i digue'ns què trobes pel camí!!


Ah, i aquest Mecanoscrit que dius, no serà el del segon orígen?? El vaig llegir fa un parell d'anys, i em va agradar molt :)

Anònim ha dit...

Feia dies que no et llegia i una vegada més m'has sorprès i encisat: estàs enamorada de les paraules que brillen com la lluna plena que ens espia i fa l'ullet en la nit freda i transparent. I les paraules també s'han enamorat de tu.
Sembla que el nuviatge té futur...
Des de S., un petonet.