dissabte, 27 de setembre del 2008

.la primera, potser l'última.

Avui faig la meva primera queixa. Bé, la primera queixa directe del blog. En el fons tots els meus escrits descriuen una queixa. En aquest món, no tot és literatura.
Em vull queixar perquè sóc subdelegada. No és que m'entristeixi ser subdelegada, sinó que m'entristeix el fet de no ser delegada. No és pas la meva obsessió ser delegada, només és que em fa pena que sigui delegat el primer de pas. Això és indignant. La queixa va dirigida a la meva classe, que és incapaç de pensar el millor per a la seva representació. Es prenen la votació per la delegació com una broma, de vegades em pregunto si no és tot el que fan que s'ho prenen com una broma.
En fi, no vull que voteu a una persona perquè us fa pena, per donar-li una alegria o perquè us cau bé perquè es passa una classe fent tonteries, bajanades, sorollets inoportuns o altres. Vull que penseu en la feina d'un delegat i que no feu servir aquell díptic que ens donen per fer-hi avions, fer-lo servir de punt de llibre, o perquè la taula no balli. Llegiu-vos-el i reflexioneu.
Gràcies per la subdelegació classe.
Que ho sapigueu, sou deduïbles.

3 comentaris:

un somriure de regal.. ha dit...

si sóc consient de que son iguals però esque els altres disenys no m'agraden.. a més, jo nosé posar ovelles! (jj)
encara nosé qui es delagat a la meva classe, pero espero i desitjo, que no igui com altres anys qe s'han tirat a voleo..

proximament escriuré en català..:)
petoooons preciosaaaaaaaaaa!

Menxa ha dit...

Xèniaaaaaa guapíssimaaaaa!!!
Sóc la Carme!!! no sabia que tinguessis un blog d'aquests... jo ja fa temps (tampoc tant) que me'n vaig fer un perquè em feia vergonya penjar coses al fotolog i tal xD i mira, aquí estic! M'ha fet il·lusió trobar-t'hi...
tot i això no vagis passant la meva adreça a ningú, perquè m'agrada portar-lo "discret" i que ningú massa poc proper el vegi, perquè sóc així, mira... de fet ben poques persones que em coneixen el sabien fins ara... es podien contar amb els dits d'una sola mà! XD em fa vergonya que la gent que em coneix ho vegi i tal, suposo que s'entén... tot i que em permetré el luxe de compartir-ho amb tu perquè jo també llegiré el que escrius... per cert, m'ha encantat tot!! M'aniré passant!!!

muaaaaaaaaaaa ;-*

Menxa/Carme/etc xD

un somriure de regal.. ha dit...

xeniaaaa... hi ha un teext especialment dirigiit a tuuu! :D