dijous, 2 d’octubre del 2008

.el príncep que em fa somriure.

Això és perquè ara, segurament estaràs sopant. A on? No ho sé, possiblement en aquella cuina que ens vam fer nostre durant un curt dia, un dia que no s'hauria d'haver acabat, aquell dia que va acabar de completar el meu procés de ser feliç. O potser ets a aquell menjador, aquell menjador on hi ha aquell sofà que serveix per estirar-t'hi i descansar, descansar, descansar... fins que al final t'hi adorms. Però t'hi adorms amb un somriure a la cara. I dorms i somies, somies coses que segurament són reals. Perquè sóc capaç de somiar una mica felicitat, però somiar-la tota, dubto que pogués. I si és que ara reculls aquella taula on quan s'hi acaba de menjar, es plega tot i s'omple de plantes que no deixen veure qui tens al davant, cosa que fa que l'hagis d'intuir. Que hagis d'intuir les veus dels que t'envolten, per saber qui diu cada cosa. O si no preguntes, preguntes qui ha dit què, no fa falta preguntar per què ho ha dit. Perquè ni que ho volguéssim saber, callaríem i continuaríem escoltant, escoltant aquelles veus... que em fan somiar... que em fan somriure... que fan que em submergeixi en un món de...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Intuexu aquesta cuina, aquest sofà, i aquestes plantes k no et deixen veure a ningú. També m'agradaria recordar aquella gitarra, que sona sempre que no a de sonar, cops bé, molts altres malament. I no puc contenir-me de parlar d'una cosa molt impresindible, menjar, molt menjar i sobretot molts pastissos. Que tot plegat et sumergeix en un món on no existeix la preucupació i on tots i cada un, independentment del nom i del sexe, n'ets amic, i li guardes un sumriure.

un somriure de regal.. ha dit...

xeniaaaa, m'agrada al foto i les ovelletes!
ara ia tin mes cosa per mirar quan tingui resaca! ;)
fins demàaaaaa!

Anònim ha dit...

cusineta, tu ets la IX (i quina sort que tens de ser el número màgic).

Com és que ara et vols tornar endretada? Em sembla bé, sobretot si ho fas per a dedicar-te a evitar que les empreses que eventualment faci cometin delictes que puguin ser descoberts.

Salut prima!!